Bursaspor altyapısında yetişen Melih Sağlam, yeşil-beyazlı kulübe veda etti. Karacabey Belediyespor’la anlaşayan genç futbolcu, “Bursaspor taraftarı önünde oynamak bir ayrıcalıktı. Bana bu imkanı tanıyan herkese şükranlarımı iletiyorum” dedi.
Melih Sağlam, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi: “2017 yılında henüz 12 yaşımdayken kapısını araladığım Bursaspor’a bugün veda ediyorum. Profesyonel bir futbolcu olmamı sağlayan, üzerimde emeği olan tüm teknik direktör, antrenör ve kulüp personelimize teşekkürlerimi sunuyorum. Birlikte oynadığım takım arkadaşlarıma da uzun kariyer yolculuklarında başarılar diliyorum. Bursaspor taraftarı önünde oynamak bir ayrıcalıktı. Bana bu imkanı tanıyan herkese şükranlarımı iletiyorum. Kariyerimde açtığım bu yeni sayfanın heyecanını yaşarken, şampiyon Bursaspor’un da en kısa sürede eski günlerine dönmesini temenni ediyorum. Kalın sağlıcakla” – BURSA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Galatasaray – Adana Demirspor maçı dünya basınında gündem oldu! ‘Türkiye’de büyük rezalet’
3319 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1086 kez okundu
3
Keten tohumu faydaları neler?
1080 kez okundu
4
Denizlerdeki gizli tehlike: Katil yosun
960 kez okundu
5
Inter’den Lazio’ya gol yağmuru
796 kez okundu