Süper Lig devi Galatasaray, Young Boys’a elenerek Şampiyonlar Ligi’nde gruplara kalamadı ve mali yönden büyük bir darbe aldı.
“PRİMLER YATMADI” İDDİASI
Şampiyonluk primlerinin aylardır ödenmemesi, futbolcuların motivasyonunu olumsuz etkiledi. Florya’ya yakın kaynaklardan gelen bilgilere göre, mayıs ayından bu yana primlerini bekleyen futbolcuların psikolojisi olumsuz etkilenmiş durumda.
OKAN BURUK’UN KAPISINI ÇALDILAR
Futbolcuların, ödenmeyen şampiyonluk primleriyle ilgili rahatsızlıklarını teknik direktör Okan Buruk’la da paylaştıkları öğrenildi. Buruk’un araya girmesine rağmen gergin ortamın dağılmadığı ve oyuncuların oldukça rahatsız olduğu belirtildi.

Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026
1
Galatasaray – Adana Demirspor maçı dünya basınında gündem oldu! ‘Türkiye’de büyük rezalet’
3317 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1084 kez okundu
3
Keten tohumu faydaları neler?
1078 kez okundu
4
Denizlerdeki gizli tehlike: Katil yosun
958 kez okundu
5
Inter’den Lazio’ya gol yağmuru
794 kez okundu