Süper Lig’in 21’inci haftasında Konyaspor karşısında 1-0’lık skorla kazanan Galatasaray’da İkinci Başkan Metin Öztürk müsabaka sonrası konuşmuştu.
Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>
Metin Öztürk’ün açıklamasından sonra Fenerbahçe resmi sitesinden bir demeç yayınladı.
Sarı-lacivertlilerden yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
Hakem kararlarıyla şımartılmakta birinci sıradaki rakibimiz, kendilerine gösterilmeyen kırmızı kartları örtbas etmek adına, Göztepe ile oynayacağımız maçın hakemine ‘sipariş’ gibi bir uyarı göndermiştir.
Geçmişte hakem toplantısında suyun öte tarafının hakkını savunmaktan çekinmeyen maçın hakemine… Önceliğiniz Türk futboludur. Kendi menfaatleri için sizi baskı altına alarak, hocamızın ve futbolcularımızın emeğine ve alın terine göz dikenler değil.
Bugünkü yönetiminiz tarafınızı belli edecektir. Şanlı tarihinde sarsılmaz iradesini defalarca göstermiş camiamızın nefesinin, bugün Kadıköy’de ensenizde olacağını hatırlatırız.
Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>
Kurdukları yapının değişeceğini anlayınca panikleyenlere karşı, taraftarımızı doksan dakika boyunca desteğe davet ediyoruz. Birleş, savaş, zafer bizim olacak.
Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
Galatasaray – Adana Demirspor maçı dünya basınında gündem oldu! ‘Türkiye’de büyük rezalet’
3318 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1085 kez okundu
3
Keten tohumu faydaları neler?
1079 kez okundu
4
Denizlerdeki gizli tehlike: Katil yosun
959 kez okundu
5
Inter’den Lazio’ya gol yağmuru
794 kez okundu