Bilecik’in Bozüyük ilçesinde 21 MartDünya Ormancılık Günü dolayısıyla Saraycık Köyü ve Türbin Mesire alanı güzergahında Orman Genel Müdürlüğü ve Bozüyük Orman İşletme Müdürlüğü koordinasyonunda fidan dikim etkinliği düzenlendi. Kaymakam Adem Öztürk, ilçe protokol üyeleri sivil toplum kuruluş temsilcileri ve öğrencilerin katılımı ile mavi ladin, himalaya sediri, mavi servi, ıhlamur, dut, alıç, ahlat, mahlep ve kuşburnu gibi türlerde yaklaşık bin adet fidan toprakla buluşturuldu. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7940 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4872 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4860 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2989 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2089 kez okundu