Süper Lig’in 17. haftasında Eyüpspor deplasmanına çıkan Fenerbahçe, sahadan 1-1’lik beraberlikle ayrılarak kritik bir puan kaybı yaşadı.
Bu sonucun ardından şampiyonluk yarışındaki avantajını zora sokan sarı-lacivertli ekip, taraftarlarının tepkisiyle karşılaştı.
Karşılaşma sonrası bir grup Fenerbahçeli taraftar, Samandıra Can Bartu Tesisleri önünde bir araya geldi.
YÖNETİM İSTİFA SESLERİ
Takım otobüsünün tesise gelişi sırasında futbolcuları protesto eden taraftarlar, yönetim aleyhine de sert tezahüratlarda bulundu.
Özellikle Başkan Ali Koç ve yönetim hedef alınırken, takımın son haftalardaki performansına yönelik büyük bir memnuniyetsizlik dile getirildi.
Ercan Ertan
Muhabir
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Galatasaray – Adana Demirspor maçı dünya basınında gündem oldu! ‘Türkiye’de büyük rezalet’
3318 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1085 kez okundu
3
Keten tohumu faydaları neler?
1079 kez okundu
4
Denizlerdeki gizli tehlike: Katil yosun
959 kez okundu
5
Inter’den Lazio’ya gol yağmuru
795 kez okundu